Հետազոտական աշխատանք

Ընտրել միջին դպրոցում դասավանդող ուսուցիչներից մեկի բլոգը
Աչեր Բոստաջյան

Բլոգում գտնել /իմ մասին/ բաժինը, ծանոթանալ բլոգի հեղինակի հետ
Ես Գոհարն եմ՝ մասնագիտությամբ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ: 2010 թվականից աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում և դա համարում եմ կյանքիս կարևոր ձեռքբերումներից մեկը…

Սիրում եմ կարդալ, նկարել, լավ և որակյալ երաժշտություն լսել, ճամփորդել, նոր մարդկանց հետ ծանոթանալ, սովորել և սովորեցնել:

Աշխարհին բաց հայացքով եմ նայում, հավատում եմ հրաշքների և վստահ եմ, որ կյանքում ամեն լավ բան տեղի է ունենում անսպասելի ու շատ հեշտ:

Գրել, թե բլոգի հեղինակը ինչ առարկա է դասավանդում
Հայոց լեզվի և գրականություն

Գտնել բլոգի բաժինները, ուսումնասիրել դրանք, դուրս գրել այն բաժինները, որոնք կարող են ձեզ հետաքրքրել
Ճամփորդություն

Ճամփորդություն բաժնից նայել և գրել, թե բլոգի տերը ուր է ճամփորդել
Սևան, Ազգային գրադարան, Կոմիտասի անվան գիտահետազոտական ինստիտուտ-թանգարան, Թումանյանի թանգարան:

Ուսումնասիրել բլոգի արտաքին տեսքը, կարծիք գրել դրա մասին։
Ընկեր Գոհարի բլոգը շատ գեղեցիկ, հետաքրքիր և յուրահատուկ բլոգ է:

Հանդիպում բլոգի հեղինակ-ուսուցչի հետ (տեսանյութով, լուսաբանումով, ֆոտոներով ներկայացրու)։
Հանդիպում բլոգի հեղինակ-ուսուցչի հետ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *